Zapewniamy klientom bezwarunkową możliwość zwrotu zakupionej biżuterii w ciągu 30 dni od daty jej nabycia. W momencie, kiedy klientowi nie podoba się zamówiony produkt - odsyła go do nas. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedającemu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez sprzedającego do odbioru niezwłocznie, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie warto?ci rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany towar obejmować musi w każdym przypadku również oryginalne akcesoria, tj.: nieuszkodzone pudełko jubilerskie, certyfikat, metka,. Zwrot nie jest możliwy w przypadku braku dowodu zakupu.

Prawo odstąpienia dotyczy tylko umowy zawartej na odległość, nie w lokalu, oraz nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (wykonywanych na indywidualne zamówienie.)

W przypadku produktów wykonywanych na indywidualne w celu realizacji zamówienia konieczna jest przedpłata 30% wartości produktu. Przedpłata ta stanowi zadatek w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i nie podlega zwrotowi jeśli klient zrezygnuje z zakupu!

W przypadku płatności z użyciem szybkich płatności Przelewy24 nie zwraca kwoty prowizji w wysokości 2.6% i o tyle umniejszona zostanie Państwa wpłata w przypadku zwrotu. Jest to niezależne od nas.